De Kabuki familiedag

Elk jaar organiseert Stichting Kabuki Syndroom een familiedag. Het doel van deze dag is het bevorderen van contact tussen families en het geven van informatie over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van het Kabuki syndroom.

Zaterdag 20 april 2024 vindt de eerst volgende Kabuki familiedag plaats. Tijdens deze dag is er uitgebreid gelegenheid om andere ouders/verzorgens van kinderen met het Kabuki Syndroom te ontmoeten. Gedurende de dag wordt er een inhoudelijk programma verzorgd waarin verschillende presentaties over het Kabuki Syndroom worden gegeven. Voor de kinderen met het Kabuki Syndroom en hun broertjes en zusjes zal er een animatieteam aanwezig zijn voor het nodige plezier (er is geen 1-op-1 begeleiding mogelijk). De koffie, lunch en afsluitende borrel worden aangeboden door Stichting Kabuki Syndroom.

Het evenement vindt, net als in 2022, plaats in de Ronald McDonald Kindervallei in Valkenburg aan de Geul. Voor deze locatie is gekozen omdat vrijwel alle experts daar in de buurt wonen en/of werken. Bovendien biedt de Kindervallei families die willen blijven slapen de mogelijkheid te logeren in één van de appartementen van het vakantiehuis.

Kijk hieronder een terugblik van de succesvolle Kabuki Familiedag in 2022. In totaal verwelkomden we toen in het Zuiden meer dan 100 mensen, waaronder maar liefst 28 kinderen en (jong)volwassen met het Kabuki Syndroom.

Sluit je dit jaar ook aan? Aanmelden voor de familiedag kan door een mail te sturen naar info@stichtingkabukisyndroom.nl